آرزو دارم

 آرزو دارم شبی عاشق شوی ...

آرزو دارم بفهمی درد را ...

تلخی برخوردهای سرد را ...

میرسد روزی که بی من لحظه ها را سرکنی ...

میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی ...

میرسد روزی که شبها درکنار عکس من ...

نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سید مهدی نقیب
ساعت21:46---25 آبان 1393
سلام.
خوبی؟؟؟
وبلاگ قشنگی داری!!!
میشه ازت 1 خواهشی بکنم؟؟؟
احتیاج به کمک دارم!!!
میشه اگر دوس داشتی کمکم کنی بیای به وبلاگم و اعلام کنی؟؟؟
ممنونت میشم.لطفا پست اول وبلاگم رو هم با دقت بخون...ممنون!!!!
منتظرم.
مرسی!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1393 | 19:56 | نویسنده : فرناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.